Museo Barbarani - 4 Canzonieri

Le poesie del grande Berto Barbarani divise in 4 Canzonieri. Un qualcosa de unico che'l nostro sito regala a i veronesi. El cantòr de Verona che manca dal 1945 l'è restà drento nel cor dei veronesi. El Museo Barbarani segnalà dal Ministero dei Beni e le atività culturali pol contàr anca su 'sta rubrica importantissima. 


 



1° CANZONIERE
canzoniere 1Tute le poesie del PRIMO CANZONIERE  quele che catèmo drènto I pitochi, El rosario del cor, Le montebaldine, El campanar de Avesa. Ci no se ricorda del Gobo, del bastardo, o de Santa Lussia? Come desmentegarse del primo giorno de asilo o come taiàr la pita? Queste e altre curiosità i è nel primo cansonièr, quèle de la gioventù de Berto.
2° CANZONIERE
loghetto canzoniere 2Tute le poesie del SECONDO CANZONIERE. Ci no se ricorda de la Mora del Ponte, Le tre cune, San Zen che ride e  Val d'Adese? Queste e altre curiosità i è nel secondo cansonièr, quèle che l è riussì a portàr el poeta in giro par l'Italia.
3° CANZONIERE
canzoniere 3Tute le poesie del TERSO CANZONIERE  I Sogni de Berto i è riussì a consacràr el poeta. Se pol notàr come Berto l'è deventà un vero poeta scancelando in parte quela vita sensa pensieri o quasi, de quando l'era butèl..Quatro passi par la provinçia veronese e le curiosità de le fole de Bartoldo e Dona Lombarda.
4° CANZONIERE
canzoniere 4Tute le poesie del  QUARTO CANZONIERE  Ne l'Autuno del poeta catèmo le ultime opere de Berto co' una ponta de alegria conservà nel tempo come la Cabala del Gnoco.
GIULIETA E ROMEO - 1905 & 1941
canzoniere 5GIULIETA E ROMEO, l'opera più grande del nostro Berto. Se pol catàr la prima versión del 1905 e la tersa del 1941, 'ndoe le difarense jè veramente tante, ghe ci dise 150 ma in verità jè molte de più, difarensa che catemo nel nùmaro totàl dei versi tra le du versioni, 729 a 716. Sicuramente dal punto de vista stilistico la tersa, l'è sens'altro la più completa e logica. La cosa più incredibile, l'è, che el sucesso in Italia, sia vegnù con la prima versión, partì poemèto e deventà un qualcosa da contàr ai altri in prima persona nel tempo.