Poesie, Proèrbi & Cansoni (LRBRA)

I più grandi poeti veneti, le più bele cansoni e un mucio de proèrbi, tuto drento 'na rubrica sola. I ricordi passa anca da le cansoni che te cantava to nono o magari 'na poesia imparà a scola, in La Rena Brasìl podémo entràr drento el mondo de la tradissión. La poesia che descrive ben la migrassión l'è sicuramente quela de Berto Barbarani, "I va in Merica" piena de significado e de grandi emossioni..... ciapa un fassòl e scominsia a sugarTe i oci......
Altro

Corso de 'Taliàn (LRBRA)

El primo corso completo de 'Taliàn par Veneti in Brasìl realisà dal grande Fra Rovilio Costa. Dovì pensàr che questa léngua la vegnéa parlà dai nostri migranti, e a distansa de tanti ani, i dissendendenti nel sud del Brasìl i le parla ancora. Podémo definirlo el Veneto-Brasiliàn. I Veneti i rapresentava oltre el 55% dei migranti, quindi dovì pensàr che ci vegnéa da altre regioni a la fine, parlava el 'Taliàn.
Altro

La grande migrassión (LRBRA)

Una grandissima rubrica, una de le più importanti de La Rena Domila, la grande migrassión veneta in Brasil a cavàl del '900. El nostro Diretòr, grassie a i so studi e a le so conferense, a le amicissie brasiliane l'è riussì a métar in pié 'sta rubrica. No volémo che tute le soferense de ci l'è emigrà le vaga desmentegà, persone scapà da la fame e da la miseria, cascà molte 'olte in situassioni più brute ancora e lontàn da casa. In più iè stà messe nero su bianco, tute le speriense de vita dei migranti.
Altro

La migrassión de Fra Rovilio Costa (LRBRA)

Una grandissima rubrica, una de le più importanti de La Rena Domila, la grande migrassión veneta in Brasil a cavàl del '900. Fra Rovilio Costa, l'era el massimo esperto che emo podù conòssar, co' lu, un poco a la 'olta, iè nate una riga dopo l'altra, parole e tante emossioni su questa triste pagina italiana. No volémo che tute le soferense de ci l'è emigrà le vaga desmentegà, persone scapà da la fame e da la miseria, cascà molte 'olte, in situassioni più brute ancora e lontàn da casa.
Altro