El mona-pàtino
Quando: 22 Màio 2026

2026.5 EL MONA-PÀTINO
A Goto çity gh'è un problema co' i monopàtini, visto i nùmaroni problemi che i crea a la circolassión de la çità. Multe par ci no g'a casco e targa. I Paladini vista la crisi mondiàl del petrolio i g'a preferì el monopàtino par spostarse, ma i s'a desmentegà de rispetàr le regole...
Ogni riferimento a persone e cose l'è puramente casuàl, l'è solo 'na storia de fantasia....

OmoSignàpola sul monopatino

El Tenente Arà vol darghe la multa a l'OmoSignàpola

OmoSignàpola al Savàl sul monopatino

